Lördag 10 okt

Åh vilket underbart väder det var idag. Åkte till stallet ganska tidigt i dag för att jag hjälpte Emelie när hon jobbade i stallet i dag. Red ut med Missan idag med Emelie och det var jätte mysigt. Det gick jätte bra och Missy var sjukt fin och dom tyckte det var jätte roligt! Vi red mycket i uppförsbackar och vi tränade mycket på att stå i lättsists och träna på balans och det gick super bra! Vart helt chockad för att det gick så bra för mig trots min balans är så dåligt :P

Tog hand om Chelsea idag också som är min kompis ponny i stallet och som är super fin. Alva som har henne är på tävling med sina andra häst under helgen så det var därför jag tog hand om henne. Skrittade bara henne i 20 min men det gick bra, hon var rolig :) I morgon är det final i eliten och ska dit och peppa tjejerna och ta kort!! Hoppas det kommer gå bra för dom. Om jag får några bilder så kommer dom upp i morgon. KRAM !!



Chelsea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0