Fredag 30 okt

Idag fick Missan vila igen, hon vilade i går också. Tänkte att hon skulle få ta det lite lungt efter kursen eftersom hon gick så bra!! Kom till stallet och mockade fint i henne box och så fick hon nytt spån, mysigt! Sedan tvättade jag av hennes leriga hovar och borstade henne och bara myste. Hon var jätte mysig och gosig i dag min lilla prinsessa som ska vara lite små arg ibland haha.

Tog också hand om Kanyon idag, han fick också vila idag så mockade bara ut hans bos och gav han också nytt spån. På morgonen i morgon ska jag till Gladö som är ridskolan jag red på förut, och hälsa på mina kompisar och ta kort på när dem tävlar så det ska bli roligt. Sen ska jag och Emelie skirtta ut med hästarna och ta det lungt. Vi hörs i morgon KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0