Tisdag 10 nov

ÅHH idag på min lektion så gick det SÅ BRA!! :D Man blir så glad när det går så bra när man rider, det gör hela dagen!! Haha men i alla fall tillbaka till lektionen. Första så travade jag runt lite bara, gjorde lite volter och så och hon kändes jätte bra! Sen gjorde vi lite skänkelvinkningar och sen så skulle jag göra en mellantrav snett igenom och den gick så BRA! Det är så roligt att hon börja lära sig det nu :D Sen gjorde jag lite skänkelvinkingar i andra varvet och sedan började vi i galopp. Red runt fyrkanten första och gjorde 10 min volter på långsidorna så att hon skulle samla upp sig lite. Sen så skulle jag göra 4 serpentiner med skritt på meldellinjen och sen fatta en ny galopp från skitt och det gick JÄTTE RRA!!!! Vart så sjukt glad att jag klarade av det för att hon har precis lärt sig göra det och det är för det mesta Ludde som gör det med henne när hon rider så att hon blir säker med det först men jag har gjort det några gånger. Men fattningar gick super bra och det var så roligt! :D Sen travade jag lite och skulle göra en till mellantrav och den vart också jätte fin så det var super roligt!!

( Bilder är inte från idag )



I morgon ska Missy longeras så det blir skönt för henne att slippa ha någon på ryggen och vila av den lite. Vi hörs i morgon, KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0