Söndag 15 nov

Idag vid 12 åkte jag och mamma till Botkyrka för att kolla finalen i div II i dressyren. Det gick sudär för laget men dom var super duktiga och duktiga Katrine och Hennessy vann individuellt så det var super roligt, GRATTIS!! Efter den sista hade ridit åkte vi hem mot stallet. Emelie skulle rida en i stallets nya häst, Diva heter den och är super söt, en fux ganska lik Missan men iaf och då red jag Kanyon istället. Det gick jätte bra och han var fin. Joggade han bara men det var roligt att rida han, han är så rolig!!

Sen efter vi hade ridit så mockade vi och fixade klart allt hos Kanyon och sen började vi med Missan. Idag började hennes vilo vecka så då fick hon vila i dag :) Sen borstade jag henne och hennes svangs var så sjukt smutsig i dag så då tvättade jag den och gjorde den fin hihi :D

Vi hörs i morgon KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0