Lördag 28 nov

Idag var jag på Globen Horse Show!! Åh älskar att vara där, så underbart. Kollade bara på dressyren idag men ska dit i morgon också och se dressyren. Det var super roligt och fick massor av inspiration. Först var det Ponny kür och det var jätte roligt att se. Skulle också vilja vara med och tävla där men det får bli i mitt nästa liv eftersom jag är för gammal för det. Sen var det Grand Prix med massor av fina hästar, så vackra! Dressyr är verkligen fint och vackert, man blir bara glad av att titta på det :) Sedan var det Briars lilla avslutning, åh den hästen! Där kan man kala om en vacker häst!!! Helt sjukt fin! Var bara inne i anexet en snabbis idag men tänkte kolla och shoppa i morgon i stället, wiie! Lägger upp bilder på det som jag köper i morgon så får ni se :D



Sen efter golben så åkte jag hem till min lilla prinsessa i stallet. Emelie var så snäll idag så hon hade mockat åt mig, DU ÄR BÄST! Så när jag kom dit så behövde jag bara rida henne så då gjorde jag iordning henne. Red lite lösgörande i ridhuset idag och det gick verkligen jätte bra! Fick hjälp av Emelie för hon var så sjukt svår i går men det var bättre idag så det var bra! Jag red henne bara låg och jätte runt. Gjorde mycket övergångar och fattningarna idag gick super!! Har börjat komma på hur jag ska göra för att sätta eftersom jag har haft så svårt med dom :)
 
I morgon vet jag inte vad jag ska göra men henne. Får se när jag kommer hem från globen om jag longera henne eller bara låta henne vila. Men berättar i morgon hur dagen var, KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0