Lördag 21 nov

Usch vilken dålig uppdatering jag har haft! Men eftersom Missy har och vilar hela den här veckan så finns det inte så mycket att berätta. Idag när jag kom till stallet mockade jag först och sedan tog jag in henne så fick hon äta sin lunch. Sen gick jag ut och på en liten promenad med henne fram och tillbaka på sjövillanvägen. Först var hon jätte lung, fick nästan dra med henne men sen fick hon spjut i sig och gick i piaf hela vägen tillbaka. Haha lille knäppisen men det var bara för att hon vart så taggad när hästarna i hagen brevid galopperade runt. När vi kom in igen så borstade jag av henne och gjorde henen lite fin. Hon har fått sån tjock päls nu, tänk om hennes päls kunde vara som storhästarnas pälsar på vintrarna :D Nu ser hon ut som en liten björn haha!

Lite bilder från vår lilla promenad i höstsolen!! Mys!







Sen tog jag även hand om Boy idag och skrittade ut på Kanyon. Skrittade ut med Emelie fast hon red Diva som är en i stalles nya ponny som hon behövde lite hjälp att rida ut på. Det gick jätte bra, dom var jätte snälla. Älskar att rida Kanyon han är så underbar! :) I morgon blir det en till myssdag i stallet! Vi hörs

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0