Fredag 13 nov

Idag var det fredgen den 13!! Men jag brukar faktis inte få otur på den här dagen, tror nästan att det är min tur dag haha men tillbaka till ämnet nu. Idag skulle jag egentligen ha haft lektion men dom var inställda pga av att Ludde skulle iväg då vid den tiden. Åkte ut till stallet ganska tidigt idag och mockade och gav henne nytt spån. Sen efter kom Emelie och då hjälpte jag henne med att mocka för att vi skulle hinna med att rida också innan vi skulle på stallmiddagen.

När jag red så tog jag bara det lung. Red lite skänkelvikningar, övergångar och fattningar och det gick faktis väligt bra för att rida själv och hon kändes bra :D Sen efter vi hade ridit har jag aldrig varit så snabb med att göra iorning. Var klar med allt på 10 min för att vi skulle hinna med middagen. Om ni undrar var det var för middag så var det en för alla medlemmar i Sjövillan. Det var super mysigt och roligt!!

I morgon ska jag hoppa, wiie!! Har börjat älska att hoppa igen fast dressyren kommer alltid vara nr 1 , haha! Vi hörs i morgon KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0