Torsdag 31 dec

NYÅRSAFTON idag!! Åkte ut till stallet vid 11 med Emelie. Missan fick vila idag, tänkte det är ju nyårsafton i dag så då får hon göra det! När vi kom fram så började vi med att mocka till Kanyon och Missan. När jag mockade till Missan så fixade Emelie iordning Kanyon för hon skulle rida honom, han har vilat 1,5 vecka nu så hon håller på att sätta igång honom.

När klockan slog 12 så tog jag in lilla prinsessan och hon fick äta sin lunch. Sen gick Emelie och red och då tog jag tag i med att städa mitt hästskåp. Det var helt sjukt stökigt där inne men det var lite bättre sen i alla fall.

Tog före och efter bild på mitt skåp, lite skillnad haha!
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0