Tisdag 8 dec

Idag åkte jag lite tidigare till skolan för att jag var ledig från skolan, skönt. När jag kom dit så mockade jag först åt Missan och sen så friserade jag Dixie och Diva. De en två ponnysar i stallet som är Sabines heter hon och jag brukar hjälpte henne med friseringen på hennes hästar, jag älskar att frisera och pyssla med hästar så det är bara roligt!! Fixade först med Dixie som är skimmen och sen Diva som är fuxen :D Fick tyvärr inga före och efter bilder på fuxen men tog efter i alla fall så ni kunde se :) 
 
Manen först


Efter


Pannlugg först


Efter


Svansen först


Efter


Divas man och pannlugg efter


Efter


.. Sen så hade jag lektion också och idag var det svårt. Hade sjukt svårt med min balans idag och hon var super pigg så allt vart bara svårt. Men jag måste tänka på hur det var för ett halv år sen när vi kunde knappt rida galopp på en volt. Men på slutet kändes hon i alla fall fin men jag blir så irriterad på min balans av att den aldrig blir bättre verkar det som!! :P

I morgon ska Ludde rida Missy, hörs i morgon!


Kommentarer
Postat av: Jolin

Fuxen var sjukt söt :) !

2009-12-08 @ 22:23:37
URL: http://pirouette13.blogspot.com
Postat av: Lina Renström

Kan inte du berätta hur du får svansen så fin :) Man ser ofta hästar med hakig svans och det är så fult :P Och klipper du bara lugen rakt av? :)<3

2009-12-09 @ 13:34:24
URL: http://rockyolina.blogg.se/
Postat av: sara

rycker du också? :D

2009-12-09 @ 17:31:50
Postat av: sofie

Kom just på att jag kanske ska ta och klippa man,svans och lugg nu också haha :)

2009-12-17 @ 20:32:22
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0