Tisdag 15 dec

Gud vad mycket snö det är ute nu!! Så mysigt! I dag var jag i stallet två gånger. Först så åkte jag ut på morgonen med Emelie för att Ludde skulle rida Kanyon. Vi kom ut till halv 10 och gjorde iordning Kanyon och sen tittade vi på när hon red han. Han var super fin och jag var som en isbit sen haha! Efter hon hade ridit honom så gjorde Emelie iordning Kanyon och jag mockade till Missan. Sedan tog jag in Missy och gud vad hallt det är ute nu. Usch lite läskigt när man bara glider.. Men i alla fall tillbaka till ämnet, efter jag hade tagit in henne och Emelie var klar så gick vi ner och mockade till Kanyon. Sedan kom mamma och hämtade oss så åkte vi hem.

Sen så skulle Ludde rida Missy på min lektion idag vid 18.45 så då åkte vi tillbaka till stallet sen vid 17.00 typ. På vägen ut så stannade vi på en hästaffär och köpte vintervantar som man kunde rida i. När vi kom till stallet så var det lite förseningar vid lektionerna så då hjälpte jag Emelie men att göra iordning Diva som hon skulle rida. Tittade en liten stund på lektionerna och henne efter det och sedan gick ner och fixade iordning Missan.

Sen så vart det våran tur och Ludde satt upp på lilla M. Först så var Missan lite "stoig" och så men det släppte sen och då vart hon jätte fin. Älskar verkligen att se när hon rider henne, hon är så sjukt fin!!

I morgon ska jag rida lektion, kanske kan fixa så någon filmar mig så ni kan få se men lovar inget :) Vi hörs!


Missan när jag fixar i ordning henne :)



Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Här är det också massa snö.. men jag gillar det inte :( tvingades ställa in min hoppträning, buhu!

2009-12-15 @ 23:21:53
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: N

Jättefin blogg, allt bra? :)

2009-12-16 @ 07:46:15
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Ronda.blogg.se- Just nu tävling med priser sponsrade av Hööks!

Väldigt trevlig blogg :) Lycka till på lektionen!

2009-12-16 @ 11:34:06
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Josefine - hästblogg

Hej hej, nu har jag börjat blogga igen :)

2009-12-17 @ 00:13:08
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0