Måndag 14 dec

Idag skulle Ludde hade ridit Missan men hon ska rida henne i morgon på min lektion ïstället så då fick hon vila den här dagen i veckan :) När jag kom till stallet så mockade jag till henne och gjorde fint. Sen borstade jag henne och hon var jätte gosig och glad idag. Så mysigt när hon är på bra humör min lilla plutt. Sen så fick hon gå in i boxen igen och så gick jag ner till Kanyon och mockade där medans Emelie red fram till henne lektion. När jag var klar så gick jag upp till ridhuset och kollade när Emelie hade sin lektion. Alltid lika roligt att kolla :D Se när Emelie var klar så fixade vi i ordning Kanyon och sen så skulle jag gå och puss på Missan så låg och ner. Försökte filma henne utan att störa henne men hon såg mig ändå haha;

Man ser inte så jätte mycket på klippet bara hennes stora vita bläs :) Det är jag som låter som en gris haha ;)




I morgon kommer jag vara i stallet två gånger, först på förmiddagen och sedan på eftermiddagen. Ska försöka få lite bilder i morgon också så det blir roligt att läsa :D


Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Hej Ella :D Jag gör om lite på min blogg, men jag får inte min header i mitten?! Hur gör man? Och vad tycker du jag ska ha för bakgrundsfärg? Ska jag ha den jag har nu?



Din design är så fiiiiin :D :D :D <3

2009-12-15 @ 20:31:07
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Lina Renström

Jag fick den i mitten nu ;)

2009-12-15 @ 20:33:52
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0