Lördag 12 dec

Idag jobbade jag med Emelie i stallet så då var det bara att gå upp tidigt på morgonen och åka till stallet. Var i stallet hela dagen princip med det är mysigt i bland när man bara är och är där hela dagen. Állt gick jätte bra med Missan idag och hon fick vara ute extra länge idag i hagen. Mysigt, det var ju så skönt vädet ute. Sendan när det var lite lungnare och vi hade inte så mycket saker att göra så red Emelie alla hennes hästar som hon skulle rida och jag gjorde inte så mycket just då. Tog lite kort på Missan när hon var ute i hagen som jag visar längre ner i inlägget.

Jag hade med min kamera för bland annat fota en annan ponny i stallet, Diva som jag har bilder på när jag friserar. Tog bilder på henne för att hon som har henne skulle skicka några bilder till Divas uppfödare. Första så tog jag bara på Diva utan ryttare. Sedan med Vickan som rider henne som satt på henne och sedan när Emelie satt på henne. Varför jag tog kort på henne med Emelie var för att hon hjälper dem att rida henne och därför vill dem visa uppfödaren henne också ;) Visar dem bildern i ett nytt inlägg i stället :)

Några bilder som jag tog på Missy i hagen idag :)



         

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0